sobota, 14 kwietnia 2007

#1. Na przywitanie

Witajcie,

to kawałek mojej przestrzeni w internecie. Chciałbym tu dzielić się z Wami moimi doprawdy skromnymi przemyśleniami na temat wszystkiego, co mnie otacza. Interesują mnie Wasze odpowiedzi na moje pytania, może uda nam wspólnymi siłami znaleźć rozwiązania dla największych problemów wszechświata?
W tej chwili mam kilka pomysłów na kolejne posty choć nie wykluczam, że po tygodniu przestanę cokolwiek tu zamieszczać.
Interesuję się (trywialnie rzecz ujmując) światem, w którym przyszło nam żyć, ale chciałbym się także odnosić do wydarzeń z mojego najbliższego otoczenia. Ważna dla mnie jest zarówno globalna polityka jak i powód, dla którego nie było dziś rano moich ulubionych bułek w piekarni.
Pisząc o wszystkim i o niczym generalnie wychodzi na to, że pisze się o niczym, ale to już ocenicie sami, zatem... do przeczytania.

Brak komentarzy: